Ashnil tented camp

3 februari 2022 - Serena, Kenia

Na een lange en vermoeiende rit aangekomen op Ashnil tented camp, in de Masai Mara. Door de regen zijn sommige wegen slecht begaanbaar, we hebben ook al vast gezeten met de jeep en moesten een rivier door, geweldig. Opweg naar het verblijf kwamen we al ontzettend veel dieren tegen. Gnoes, een olifant, hyena's, gazelles, waterbuffels, struisvogels, antilopen, impala's, een marabu, zebra's giraffen, zwijnen, mangoesten, waterbokken, rendieren, een adelaar, bavianen en zelfs leeuwen. De leeuwen hadden net een zebra gevangen en waren aan het eten, bizar. Het ene verblijf is nog mooier dan het andere en we zijn pas hier. Af en toe geen stroom of warm water maakt dan ook niet uit. Vandaag kwam het personeel zingend met een taart naar onze tafel om onze eerste safari te vieren, geregeld door Malika travel, erg speciaal. Wij blijven 3 nachten hier en zijn vanmorgen om 6 vertrokken op een gamedrive en gaan vanmiddag om 16 uur.

1. Carina Jansen:
    3 februari 2022
    Oma heeft alle foto's gezien.
    Ze vondt het prachtig.
    En jullie moeten voorzichtig zijn.
    Gr oma.
  2. Melissa:
    3 februari 2022
    Met dat water lijkt me zo eng😓.
    Maar leuke foto's 😱, cool dat jullie de dieren van zo dichtbij kunnen zien.🥰
  3. Wendy:
    4 februari 2022
    Prachtige foto's weer vooral die familie Pumba's, enig.. 😍
  4. Melissa:
    4 februari 2022
    Weer eens wat anders dan een hond in de tuin😃
    Mooie foto's allemaal!