Ashnil Aruba Lodge - Diani beach

12 februari 2022 - Ukunda, Kenia

Gister aangekomen bij Aruba Lodge  wederom in een tented camp, heerlijk. Af en toe geen stroom dus ook geen warm water of wifi maar volop genieten. Ook meteen de laatste gamedrive gehad, best jammer, hebben ook niet veel gezien. Ah ja, alweer een olifant... Maar vanmorgen zagen we nog 4 leeuwen, die leken zich klaar te maken voor de jacht dus waren vrij actief. Een bijzonder afscheid van ons safari avontuur. Ook al was het vermoeiend, het was wel prachtig en zo mooi om de dieren van dichtbij te kunnen zien. Soms op meters afstand van de jeep met het idee dat ze elk moment door het raampje zouden kunnen springen. Na een lange rit deze morgen aangekomen bij Diani beach, hier blijven wij een weekje om bij te tanken. Afscheid nemen van Timothy was wel vreemd, hij heeft ons zoveel prachtigs laten zien. Wij kijken nu uit op een heerlijk zwembad en de zee. Nu alleen nog apen op ons balkon en heel veel uitslapen.

1. Wendy:
    12 februari 2022
    Wat een foto's, ervaringen en herinneringen, om nooit meer te vergeten.. 🥰 En nu lekker genieten en uitrusten.. 😘
  2. Melissa:
    13 februari 2022
    Dan maar lekker in het zwembad of de zee genieten 😄🎉